Як не стати жертвою кібербулінгу?

Як не стати жертвою кібербулінгу?


...


>>>Читати далі<<<21-01-2021
 
Як не стати жертвою булінгу?

Як не стати жертвою булінгу?


...


>>>Читати далі<<<21-01-2021
 

Поради для дітей щодо протидії домашньому насильству в період дистанційного навчання


...


>>>Читати далі<<<14-01-2021
 

Соціальний відеоролик «Разом ми створимо світ, вільний від насилля», створений учасниками ШСРК «Фенікс»


Ми вдячні всім дітям, старшокласникам, вчителям, хто взяв участь в створенні цього соціального відеоролику....


>>>Читати далі<<<20-03-2020
 
Стоп Булінг!

Стоп Булінг!


...


>>>Читати далі<<<21-10-2019
 

До уваги підлітків 7-10 класів гімназії! Запрошуємо Вас стати учасниками Шкільної служби розв'язання конфліктів


...


>>>Читати далі<<<19-09-2019
 

Про діяльність Шкільної служби розв’язання конфліктів «Фенікс»


...


>>>Читати далі<<<24-09-2018
 
Про діяльність Шкільної служби розв’язання конфліктів «Фенікс»

Про діяльність Шкільної служби розв’язання конфліктів «Фенікс»


...


>>>Читати далі<<<13-11-2017
 
Передстартові стани. Профілактика сильних стресів.

Передстартові стани. Профілактика сильних стресів.


...


>>>Читати далі<<<04-05-2016
 
Швидка психологічна допомога в гострій  стресовій ситуації.

Швидка психологічна допомога в гострій стресовій ситуації.


Декілька простих, але дуже дієвих способів дозволять вам, шановні випускники, впоратись із будь-якою...


>>>Читати далі<<<04-05-2016
 

Усього записів у категорії Поради учням: 14

Оголошення

  • Розпочато прийом проєктів у рамках Шкільного Громадського бюджету в м. Запоріжжя
  • Запрошуємо майбутніх першокласників на підготовчі курси «Зростаємо розумними»
  • Затверджено зміни щодо визначення контингенту учнів, які мають право на пільгове харчування

Новини

  • 21 лютого - Міжнародний день рідної мови
  • Проведено обласний тур конкурсу "Учитель року-2021"
  • Про заходи до Тижня безпечного Інтернету

Досягнення гімназії

  • Перемога в екологічному проєкті
  • Перемога гімназії в Громадському бюджеті - 2021
  • Участь в проекті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»